Mar 17, 2011

Fashion is obsession

-Stella McCartney Summer 2011 collection-
Evening full of champagne bubbles, "vegetarian" clothes, red lipstick kisses, high heels and new cool people...
Thanks!

Prezentace letní kolekce 2011 Stella McCartney v butiku Obssesion v Praze.
Byl to večer plný bublinek šampanského, "vegetariánkého" oblečení, červených bozkov, vysokých podpatků a nových zajímavých lidí...
Děkuji!

proud owner of the store and her birthday gift
Charlie One
..and my favorite piece

@me

14 comments:

  1. teda! ja chci taky cervene polibky a fotky s blogerkama! vypadate vsechny jak z fotek newyorskeho spolecenskeho zivota! ach! skutecne chic!

    ReplyDelete
  2. Opravdu pěkné fotky! :-)
    Všem Vám to moc sluší! :) Jak píšeš Moly, všechny vypadáte jak slečny z New Yorku

    ReplyDelete
  3. Vážně perfektní fotky. Jsem ráda, že jsem se s tebou potkala.

    ReplyDelete
  4. no paráda vyzerá to úžasne!!

    ReplyDelete
  5. pekne fotos, najma ta prva fotka evky a therez v zrkadle, wow! :-)

    ReplyDelete
  6. super článek, taky jsem tě ráda poznala:-) nevím jestli jsem se k tomu během večera dostala, ale chtěla jsem ti pochválit tu tvojí úžasnou bundičku, kterou jsi měla:-)

    ReplyDelete