Sep 19, 2011

Zootloooooook.

Takto ma  Paulína vychytala  v pražských uliciach a myslím, že som od Anit dostala na Zootlooku trefný koment, pretože to bol skutočne deň kedy som bola v jednom kole...

Anit Nono: ,,Terézii od vidění znám a většinou se mi její styl velmi líbí, připadá mi konzistentní a neobvyklý. Její inspirace burleskou je očividná, využití retro prvků v kombinaci s provokativní ženskostí je chválihodná. Stejně jako tematicky přizpůsobené vlasy a make-up. Řekla bych proto, že fotka zastihuje Terezii na pochůzkách městech nebo na cestě do práce, kdy ráno spěchala. Tenhle outfit totiž není zdaleka tak zajímavý jako oblečení, ve kterém jsem Terezii vídala.“



Topshop biker jacket
H&M top
?? shorts (gift from my mom)
Agent Provocateur stocking
Vivienne Westwood for Melissa shoes

11 comments:

  1. ta tvoja farba vlasov je jednoducho skvelá :) a tu to vyzerá ešte lepšie ako obyčajne ... ibažeby si sa prefarbila :P hm?

    ReplyDelete
  2. tie topanky su ozaj zabijacky paradne.. :)

    http://pillsheart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ked toto nie je zaujímavý outfit, tak chcem vidieť, ako vyzeráš v plnej poľnej :)

    ReplyDelete
  4. no podla mna je to krásny a zaujímavý outfit. Možno nie až tak originálny ako iné tvoje, ale celé to pôsobí velmi sexi a milo

    ReplyDelete
  5. Bože, takhle vypadat, když jsem v jednom kole, tak si gratuluju... Krásné!

    ReplyDelete
  6. skoda, ze jsem nedostala fotku, kde je detail bot, protoze to se mi z celeho tohoto outfitu libi nejvic!

    ReplyDelete
  7. Tyhle punčošky mám taky a nemohu si je vynachválit! :)

    http://michellecakova.blogspot.com/

    ReplyDelete