Jan 29, 2012

5 things

Five things which I love. Cat sunglasses named Excite Me By Linda Farow for Agent Provocateur with the case, Mac lipstick color Russian Red (it's almost done again), fragrance Candy by Prada (I'm biggest fan of Chanel perfumes but I'm in love with this for a while),  Hariett gloves by Agent Provocateur (I need a fast car!) and my "travel" pen (I just need my pen everywhere, when I moved with its from side to side the aircraft can fly:).  I can't leave my flat without them. What's your TOP 5?

Päť vecí, ktoré milujem. Mačacie okuliare navrhnuté Lindou Farow pre Agent Provocateur s obalom (volajú sa Excite Me), rúž Mac oddtienu Russian Red (už je zase skoro celý preč), vôňa Candy od Prady (som najväčší fanúšik parfémov Chanel ale tomuto som nachvíľku prepadla), rukavičky Hariett od Agent Provocateur (potrebujem rýchle auto!) a moje "cestovateľské" pero (ja proste potrebujem mať pri sebe neustále svoje pero a keď s ním pohnem zo strany na stranu, lietadielko vo vnútri letí:). Nemôžem bez nich vyliesť z bytu. A čo vašich TOP 5?

11 comments:

  1. Wow, Terezko, ty brýle potřebuju! Jak dlouho Ti vydrží rtěnka? A rukavice jsou taky bezvadný!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bryle v kammenom obchode uz niesu, ale na strankach
      http://www.agentprovocateur.com/accessories/sunglasses/info/excite-me-sunglasses~tortoiseshell
      rtenku vrelo doporucujem, ked rtenka tak u mna Mac, vydrzi niekolko hodin.
      dakujem!

      Delete
  2. tie rukavice sú úžasné aj okuliare - škoda že ja si vždy nejaké kúpim a potom ich málokedy nosím :/ nehovoriac o voňavkách, ktoré sú u mňa zvlášť špeciálna kategória (ešte som nenašla tú pravú :D)

    aaa mojich top 5, bez ktorých nevyleziem z bytu ... kľúče (aké logické :D), MaxFactor korektor (môj makeup), aplikátor očných tieňov (postačí aj samotný bez tieňov - občas potrebujem len rozmazať už nanesené), hrebeň, krém na ruky (Balea kamilkový), pero a zvykám si aj na 6. a 7. vec a tou je diár a samostatný slovník (zapisujem si totižto slová, ktoré mi napadnú a chcem ich ďalej preskúmať :)

    a sorry trošku som sa rozpísala :P ...

    ReplyDelete
  3. rukavicky jsou nejlepsi!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Terezko, jak jsi se u mě ptala na tu vestičku, tak se bojím, že v H&M už nebude. kupovala jsem jí už v listopadu v Berlíně.
    pak v prosinci, jak začly slevy, jsem jí viděla v Myslbeku (ale jen v černé a v červené verzi) zlevněnou, jestli tam ale vydržely doteď, to nevím. :/

    ReplyDelete
  5. ty brýle jsou nejlepší:) musím se jít podívat do Agenta !!!

    ReplyDelete
  6. Ja toho mam podobne bryle a rtenku, navic jeste nevyjdu bez diare a hrebenu...:)

    www.ivetsperspective.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Prada Candy je skvelá, a to pero máš zlatééé :D

    ReplyDelete
  8. Hoωdу! Thiѕ aгticle couldn't be written much better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I am going to forward this information to him. Fairly certain he'll have a great read.
    Thаnks fоr shaгing!

    my web-site ... Www.Fizzlive.com

    ReplyDelete