Dec 9, 2012

The Real Meat Society


Tak to je názov mäsiarstva, ktoré si otvoril náš priateľ Paul Day na Náplavní 5 v Prahe. O Paulovi ste už na mojom blogu mohli čítať, keď som s ním začínala a to konkrétne o jeho neopakovateľnej reštaurácií Sansho (klik sem). A prečo o tom píšem? Je pre mňa veľmi dôležité, kde nakupujem suroviny a toto je jeden z obchodov, ktorý mi je nesmierne sympatický ich víziou (klik sem), obzvlášť, keď ide o tak citlivú tému ako je mäso a zvieratká. Verte mi, sama mám za sebou 11 rokov vegetariánstva a skoncovala som s ním nielen zo zdravotných dôvodov, na mne sa to prejavilo hlavne veľkým úbidkom nevratnej váhy, ale aj kvôli tomu, že mi to proste začalo chýbať, hlavne keď pri návšteve Filipín kládli pred mňa tie najčerstvejšie a najchutnejšie ryby...
Takže od mňa malý tip, nielen čo na seba ale aj na tanier. Dobrú chuť!

| H&M faux fur jacket, jeans, bag, Maison Martin Margiela for H&M shoes and second hand cap|
PS. V skutočnosti je to kabelka ale nosím ju ako ruksak a umelý kožuch je neuveriteľne teplý, doporučujem. Dnes bola asi moja posledná šanca vytiahnť tieto botičky, predsa len chápte ma, chcela som byť pekná a jazdila som na aute...

29 comments:

  1. to by som asi nezvladla po 6 ci 7 rokoch proste znova zacat ale tak asi ked si bola o tom presvedcena tak asi to ide, ja sa uz masa nemozem ani dotknut.
    a naberas na vahe?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nabrala som od vtedy.) a bolo to pre mna zo zaciatku dost tazke, hlavne varit jedla z masa ale ono proste si zvyknes..*

      Delete
    2. hmmm, ja si to momentalne neviem predstavit :O toto cele... aj normalne bravco jes? :O
      ja som sekla s veganstvom po troch rokoch, lebo som sa musela do toho uz nuutit a nebolo to pre mna prirodzene ako po cely ten cas... takze chapem ta aj nechapem... :)

      Delete
    3. zjem skoro uz vsetko, minimalne zo zvedavosti.)

      Delete
    4. som nad tym este rozmyslala, a mozno sa k tomu este vratime :) vzdy som mala pocit, ze toto je len prestavka od veganstva... mozno ta masko zase omrzi :))

      Delete
  2. děuju za info! doufám že se takovýhle přístup u nás bude rozrůstat...
    a tob to hrozně sluší! ty boty jsou zkrátka dokonalý...

    ReplyDelete
  3. super si!moje kamaradka musela prestat byt vegetariankou presne ze stejneho duovdu jako ty...ale ted pribira paradne :)

    ReplyDelete
  4. ty boticky bych si prala od Jeziska:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  5. Podelis se, jake byly ty zdravotni duvody?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak je tam napsano, hubla jsem, ale neslo nabrat zpet az jsem vypadala dost nezdravo..

      Delete
  6. ty vlasy se mi nelíbí, promin

    asi je to správný rozhodnutí, navíc jako tanečnice potřebuješ ještě víc energie

    ReplyDelete
    Replies
    1. vsak uplne v pohode, je to taky experiment, myslim, ze to casom aj tak nafabim vsetko na zrzavo..ale teraz som spokojna.)

      Delete
  7. kozuch! a vyzeras tu cela velmi skvelo!

    ReplyDelete
  8. Pro mě je vegetariánství jedna velká záhada. Vůbec to neodsuzuju ani nekritizuju, ale strašně mě vždycky zajímalo, jakej je to pocit nemít chuť na maso, když tě to skoro ve všem jídle obklopuje, protože třeba pro mě je úplnej základ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mne to bylo tak, ze jsem vyrustala v rodinnom domku, kde byli bezny i zabijacky atd a tim se mi pojidani masa znechutilo nejvic, v puberte jsem si postavila hlavu a prestala jist maso, pak jsem si na to zvykla a nebylo pro me obtizne vytvorit vegetarianske jedla nebo se tak stravovat, protoze jsem to tak proste chtela.

      Delete
  9. Já po 8 letech začala jíst ryby a kuřecí maso a uplně mi to vyhovuje. Pro mě taká zlatá střední cesta:) Moc se mi líbí kožich a vlásky:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mám to přesně tak, jím jen kuřecí a ryby a naprosto mi to tak stačí a vyhovuje.. a poslední dobou už nemám chuť ani na to kuřecí.. ne že bych ho nechtěla jíst, ale prostě do sebe nedokáži nacpat víc jak pár soust..

      Delete
  10. Minule jsem si nebyla jistá, jestli ty vlasy máš vážně obarvený.. Vypadá to takhle dost dobře! Nemrzla jsi v botech? Já mám totiž za oknem asi tak 30 cm sněhu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee dekuji, je to takovy experiment, nevim jak dlouho to vydrzim...
      a jak pisu v prispevku, bylo to vcera kolem poledne v praze svitilo slunce, sla jsem na obed (ale na aute), takze jsem se nebala je vytahnout, odpoledne zacalo huste snezit:) takze tento rok jsem je vytahla asi naposled:)

      Delete
  11. máš zajímavý styl ale vypadá o výborně !:)

    ReplyDelete
  12. Já jsem začala jíst maso po šestnácti letech. Zajímalo mě, jestli to bude mít nějaký pozitivní efekt (nemělo) a taky jsem v těhotenství měla velkou chuť. Teď jsem se vrátila k veganství a je mi dobře. Člověk by měl každopádně poslouchat svoje instinkty. Myslím, ty zbytky co ještě máme:) Good luck.

    ReplyDelete
  13. Máte Terezo opravdu krásný blog.
    Českou bloggerskou scénu moc nesleduji, ale tohle mne uchvátilo.
    V mém, už mi přijde že snad nekonečném těhotenství, mi jste vekou inspirací, jak vypadat, min. postavou, po porodu :)
    Jenom by mne zajímalo, čím se živíte kromě blogování, tančení...
    Pěkné svátky!
    Petra

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekuji moc:) som rada, ze mam taketo publikum... pracuji pro znacku Agent Provocateur ako visual merchandising a assistant manager. tobe taky!

      Delete
  14. Jee, s blond vláskama jsem tě ještě neviděla, vypadá to úžasně! :)

    ReplyDelete