Mar 24, 2013

Designblok: Spring fashion week, Kateřina Geislerová

Toto je outfit zo včerajšej poslednej prehliadky Designblok Premier Fashion week. Bohužiaľ bola jediná, ktorú som stihla. Dúfam, že fashion weeky sa budú konať už pravidelne každú jar a jeseň, počula som, že ľudia boli nadšení tým, čo priviezla Martina Špetlová a čo predviedla Jindra Jansová a tým pádom to má cenu robiť. Prehliadka Kateřiny Geislerovej ma ničím výrazne neprekvapila, ale za to potešila citlivým spracovaním, zvýraznenou siluetou a kvalitnými materiálmi. O to viac sa mi páčia jej staršie kolekcie na jej stránkach tu, určite sa pozrite. Dva moje favority z prehliadky pridávam aj na obrázku. 
Čo sa týka outfitu, v bunde od Margiely pre HM sa vždy cítim výnimočne, topánky mám nové a sú prekvapivo pohodlné a robia príťažlivú nohu a mať veľkosť niektorých džín rovnakú ako moja polovička je skrátka neskutočná výhoda.
| MMMargiela for H&M jacket, April 77 jeans, army belt, Gant watch, H&M heels |

7 comments:

  1. lodičkyy a lak na nechty, krása :)

    ReplyDelete
  2. Můžu se zeptat jakou používáš barvu na vlasy? Předpokládám že jde o profesionální značku a popřípadě číslo?
    www.fashionissue.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahoj, pouzivam loreal professional, luo colour, 7.40 .)

      Delete
  3. Ano, slyšela jsem, že M. Špetlová měla úspěch:)
    Botky jsou super! A musíš mít teda hubeného přítele, když ti sednou jeho rifle..

    ReplyDelete