Aug 18, 2013

Get what you give

Dnes som sa vrátila z dovolenky a je to ako návrat z rozprávky do reality. Snáď nebudem prehánať, keď napíšem, nezdá sa vám, že v Čechách vládne v uliciach akási depresívna nálada? Ľudia akoby nemohli venovať úsmev, či pomocnú ruku len tak... Akoby boli naplnení len vlastnými chmúrami a mindrákmi, akoby si nevedeli užívať, že žijú tu a teraz. Viem, aj ja mám také dni, ale vždy si to veľmi rýchlo uvedomím, keď zakopnem na ulici... Povedal im už niekto, že okolitú realitu si vytvárajú sami?
To, čo dáš, dostaneš aj späť a náhody neexistujú, takto jednoduché to je. Viem to veľmi dobre, vždy sa mi všetko zlé (ale i dobré) vrátilo.



| photo by Karolina Ryvolova |
| dress by Hennes & Mauritz |

14 comments:

  1. Tak to je překrásná, úplně pohádková fotka! S tím Českem se ti to nezdá, tak to bohužel je.

    ReplyDelete
  2. Souhlasím s textem, napsala jsi to velmi výstižně, hlavně poslední dvě věty! Máš naprostou pravdu :)

    ReplyDelete
  3. Bože, tak krásnou fotku jsem dlouho neviděla!<3
    Mě se zdá, že takový negativní Češi prostě jsou:/ Kdysi jsem šla po ulici s veselým úsměvem, prostě jsem byla šťastná, a během dne mě zastavili tři lidi, kteří se mě ptali jestli jsem vpořádku, nemluvě o tom, jak na mě celý den kolemjdoucí koukali....:( Je smutné, jak se lidi neumí radovat z drobností:) Ty jsi to napsala, moc hezky!

    ReplyDelete
  4. Krásná fotka! <3
    Upřímně řečeno se ani nedivím, že vládna (téměř) všeobecná deprese vzhledem k tomu, KOHO máme za prezidenta a CO vyvádí... >:(

    ReplyDelete
  5. Možno vnímaš návrat z dovolenky ako návrat z rozprávky do reality, no rozprávkovo vyzeráš stále :) Krásna!

    ReplyDelete
  6. - aneb vitej v cesky republice .)

    ReplyDelete
  7. Je to tak nu :/ dost smutne a definovala bych to jako typicky cechizmus. Prijde mi ze cesi se proste neumeji radovat,jsou porad nastvani na vsechny a na vsechno(nerikam ze uplne vsichni),jsou nenavistny - a prijde mi, ze ke svymu vlastnimu zivotu, to se pak odrazi na tom, jak se chovaji venku k lidem.( nemluve o skodolibosti a neprejicnosti) Ale malo kdo si uvedomuje, ze jaky si to udelas, takovy to mas a kazdy ma moc si zmenit svuj zivot k lepsimu. Ty lidi to ale nechteji zmenit a v tom negativizmu si asi libujou.

    Ja osobne se treba nejvic bojim toho, ze se mi neco stane venku na ulici mezi lidma - protoze mi je jasny ze mi nikdo na 99% nepomuze....

    Nejradeji bych zalozila nove mesto plne kras, kultury a pozitivnich lidi ;D Cloveka by uz neotravovaly vsudy pritomny otraveny ksichty......

    Sama sebe bych definovala jako pozitivne smyslejiciho cloveka, i kdyz podle toho co jsem napsala to tak asi moc nevypada :D Jen mi to tak ale prijde...z vlastnich zkusenosti s lidma....plus se staci den co den kolem sebe,venku mezi lidma, poradne rozhlednout......

    Ale doufam ze sis dovolenou uzila a ze brzo uvidime nejake dovolenkove fotecky !! <3

    No a fotecka od kaji samosebou opet dechberouci !!!

    ReplyDelete
  8. Wow, nadherna si! <3
    A pekne napisane, je v tom velky kus pravdy.. :)

    ReplyDelete
  9. Very beautiful dress ;) You have amazing hair!

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. nadherna fotografia!!!!
    http://fashionismypassion-nickey.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. máš naprostou pravdu, mám na česko stejný názor... všichni tu sou stršně mrzutý a pak to tak depresivně působí :/
    Jinak ta fotka je vážně dokonalá ♥

    ReplyDelete
  12. Nádherná fotka! :)
    http://victorysphotography.blogspot.sk

    ReplyDelete