Oct 7, 2013

Movie magic

Pozeráte sa na ďalšiu, už 4. sériu Boardwalk Empire? Ach, ja si prajem, aby tento seriál nikdy neskončil. Tak neuveriteľne vykreslené charaktery a casting, kostými... no, už som to sem písala, najviac doporučujem vrhnúť sa na ďalšiu sériu!
A čo film Gravity? Príbeh nič moc, ale to, ako je to natočené ma veľmi potešilo. Patrilo som k tým deťom, ktoré milovali vesmír  a encyklopédie a tento film mi z nejakého dôvodu pripomenul to obdobie. Krásne zábery, výborná nenásilná hudba. A vďaka tomu si človek uvedomí, že Zem je fakt najkrajšia planéta, kiežby tento film slúžil aj ako osveta, aby sme si ju toľko zbytočne neničili.
A prečo táto fotka? Pretože je ako z filmu! Ďakujem!
Sledujte môj FB.
Love x

13 comments:

  1. haha, tak pre mna Boardwalk nadobro skoncil ked zabili Jimmyho :D
    si super krasna, ale viac mi to pripomina Mad Men

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha no mne aj slza vysla, ked zabili Jimmyho, stale dufam, ze sa tam aspon zjavi v snoch jeho sposahanej matky, ale zatial nic :(

      Delete
    2. grrrrrrrrrr spolier!!!!!!!! viděla sem pár dílů moc mě to nezaujalo a teď když tohle vim tak se k tomu ani nebudu vracet...
      ale Gravity mě totálně dostalo... úžasnej film... a fotka taky dokonalá :)

      Delete
  2. Boardwalk empire je super seriál, viděla jsem sice jen tu první sérii ale Steve Buscemi, hergot to je charakter! Ten se tam přesně hodí!

    ReplyDelete
  3. Já neznám ani jedno. Každopádně ta tvoje fotka,to je zas něco neuvěřitelnýho ♥

    ReplyDelete
  4. neznám, ale imdb mluví jasně - musím vidět :D a fotka teda ťip ťop!

    ReplyDelete
  5. Gravitaci bych popsala úplně stejně a ty jsi super krásná:)

    ReplyDelete
  6. oh z teba raz bude taká ikona ako z dity podľa mňa:)

    ReplyDelete
  7. Tá fotka je svetová. A seriály nepoznám ale checknem :)

    http://blondava-potvora.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. O Gravity jsem slyšela, ale ještě jsem se k filmu nedostala a seriál neznám, nicméně fotka je něco úžasného a kouzelného.

    ReplyDelete
  9. Seriály, ktoré spomínaš nepoznám, ale fotka je neskutočná ... priam dokonalá :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete