Dec 2, 2013

Backpack chic

To, čo nesmie chýbať v mojom šatníku je malý ruksak. Zmestím do neho všetko potrebné na celý deň: peňaženku, kľúče, malý foťák, knižku, ipod a kozmetickú taštičku a keď mám deň, kedy idem tancovať strčím tam aj tanečné topánky a niečo na prezlečenie. A čo je najdôležitejšie, nebolí ma z toho chrbát. Ďalším zaujímavým efektom je, že ma všetci považujú za mladšiu, taxikár sa ma pýta, čo študujem a v kaviarni sa ma pri objednávaní poháriku vína pýtajú, či som plnoletá. Tento som si zaobstarala na chicnova.com, takže klikajte!
| jacket, men's shirt, jeans, heels H&M, Gant watch, ring from Harper's charity Bazaar, chicnova.com bag |

11 comments:

  1. Ten je krásný!Já bych potřebovala nějaký podobně malý :)

    ReplyDelete
  2. Ten je krasny! Ale nejvic se mi libi ty dziny a ty uzke kotniky! Krasa!

    ReplyDelete
  3. omladzuje ta aspon o 15 rokov :p

    ReplyDelete
  4. Ten je krásný! Moc ti to sluší. Jsem unešená nejen z batůžku, ale také z kalhot, bot a kožíšku...<3

    ReplyDelete
  5. baťůžky vídám už 1/2 roku a ač se mi tento trend z prvu nelíbil, tak se mi zamlouvá čím dál víc zvlášť když ho někdo nakombinuje tak skvěle jako ty

    ReplyDelete
  6. paci sa mi ten ruksacik k tomu cistemu outfitu.

    ReplyDelete
  7. Ahoj, posli prosim primy odkaz na batuzek, nemuzem ho najit, je kraaaasny!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.chicnova.com/retro-preppy-pu-leather-backpack.html
      :)

      Delete
  8. Si nádherná!!! :)

    Môj blog:
    http://gabrielkaphotography.blogspot.sk/?m=0

    ReplyDelete