Jun 11, 2012

Giveaway: MAC cosmetics

How you know M.A.C cosmetics is one of my favorite brands and I've got two special gifts for you!
Two of you can win these products for perfect makeup. First option is lipstick from collection Viva Glam in color Hot pink and lip pencil in color Lasting Sensation. Second one is lipstick in color Innocence, beware! and lipglass in color Japanese spring.
The rules are simple: be my follower (not required) and write a comment where would you like to wear them.  Don't forget to include your email. I will pick two the most interesting answers 17th of June.

Ako už viete M.A.C cosmetics je jedna z mojich najobľúbenješích značiek a tým pádom by som vás ňou rada obdarila. Dve z vás môžu vyhrať tieto produkty pre perfektný makeup. Prvá možnosť je rúž z kolekcie Viva Glam vo farbe Hot pink a tužka na pery vo farbe Lasting Sensation. Druhá je rúž vo farbe Innocence, beware! a lesk na pery vo farbe Japanese spring.
Pravidlá sú jednoduché: buď môj follower (nieje to povinné) a napíšte mi kde by ste ich chceli nosiť. Nezabudnite pridať email, aby som vás mohla kontaktovať. Dve z najzaujímavejších odpovedí vyberiem do 17.6.


85 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Tak takové krásné barvičky bych nosila všude. Nejlépe na rozpálené pláži někde u moře, kde bych drinky musela srkat brčkem, protože bych se bála, že ta rtěnka nevydrží věčně.
    Peta.3@email.cz

    ReplyDelete
  3. Určitě bych to využila na svatbu, kterou má moje sestra už na konci června :)
    veronika.voznakova@seznam.cz

    ReplyDelete
  4. :) dala bych ji kamarádce, která dlouho mluví o nude rtěnce. Já když rtěnku..tak rudou :D
    Forstella@seznam.cz

    ReplyDelete
  5. na zkoušky...obvykle vypadám jako zombie, což je potřeba zamaskovat:) a navíc mě oblékání a malování uklidňuje:)

    katerina.krejcirova@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Mať MAC rúž tak to nosím všade! Aj do postele...
    :)

    petruchova.natalia@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Chtela bych je nosit v kabelce.

    ReplyDelete
  8. haha, ja by som ich chcela nosit hlavne na svojich perach;-) katulsed@gmail.com

    ReplyDelete
  9. haha, ja by som ich chcela nosit hlavne na svojich perach;-) katulsed@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Nosila bych je k šatům se stuhou do pasu barvy Hot pink a fialovým střevícům-jen tak za slunného, lehce větrného dne na výlet po oblíbených galeriích a na výtečné gelato.
    andulka.sevcikova@centrum.cz

    ReplyDelete
  11. MAC se hodí pro každou příležoitost - takže je jasné. kamkolik a kdekoliv ;)

    ReplyDelete
  12. Nosila bych je všude! Ve všech kabelkách, kapsách a ve výstřihu :)
    goodperson@seznam.cz


    droppedpearls.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Rtěnku v barvě Innocence, bych nosila ke kouřovému líčení, pro zjemnění celého efektu (kouřové oči nosím nejčastěji na párty) a nebo jentak podle nálady a lesk v barvě Japanese spring bych nosila k černé lince a řasence..velmi jednoduché a přirozené líčení ideální např. na první rande :))

    katyna.hrimky@seznam.cz

    ReplyDelete
  14. viva glam bych nosila pokaždé, když by mě přepadla nálada hrát si na nicki minaj. a nebo při zpívání super bass, bez procvičování svých chabých hereckých schopností (musím podotknout, že onu písničku nemůžu vyhnat z hlavy a pobrukuju si ji skoro pořád :D).
    a innocence? tu bych nosila úplně všude.. jen ne na zubech!

    theplasticmadedreams@email.cz

    ReplyDelete
  15. Innocence je naprosto skvělá! nosila bych je vždy a všude a hlavně v noci!

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. Kdybych měla tu nepředstavitelnou možnost a vlastnila bych luxusní rtěnku od MAC barvy Innocence, nosila bych ji k běžnému dennímu líčení. Její barva je krásně jemná a nebije do očí, takže pro mě by byla k nošení na den jako dělaná. Ráda nosím přes den jen řasenku a stříbrné linky na horním víčku, které mi otevřou oči a podtrhnou jejich hnědou barvu : ) Proto už rty příliš nezvýrazňuji, buď pouze světlým leskem nebo nude rtěnkou. Lesk barvy Japanese spring bych používala také na den a nejlépe k oblečení ve fialové barvě, kterou miluji.

    Janushka.D@seznam.cz

    ReplyDelete
  18. chodil by so mnou všade! cestoval by po všetkých mojich taškách, prekladala by som ho z vrecka do vrecka aby bol stále so mnou, kedy by ma napadlo vtedy by som si ho dala, ale nie veľa, aby sa rýchlo neminul! :)

    sima3091@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Tak já bych se s ní malovala v metru, v tramvaji a na ulici, aby mi všichni rtěnku nebo lesk záviděli a uctívali mě za to :D

    littlebigpresent@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Ahoj, rtěnky nosím naprosto pořád a naprosto všude, můj nejoblíbenější doplněk. Cítím se v nich svá, baravná- nemdlá. Pomalu se začínám chystat na svatbu ( ne mojí :)) a pokukuji po makeupu, který by se hodil. S Viva glam bych byla svěží a odvázaná, s Innconence sofistikovaná :)
    simkovabarbora zavináč seznam tečka cz

    ReplyDelete
  21. MAC je výborná kosmetika :)

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  22. to je preci tajne. ale kdyz budes hodna a nechas me vyhrat, tak ti to ukazu.
    czechforeigner@seznam.cz

    ReplyDelete
  23. Nosila by som ich všade- pretože MAC je výnimočná kozmetika vo výnimočných farbách a tak by som sa každý deň chcela cítiť výnimočne :)
    liadrozdova@gmail.com

    ReplyDelete
  24. nosila by som to na kazdu party. Su to velmi krasne zarby, ktore by myslim ladili ku kazdemu outfitu:). Ale hlavne by som ich chcela vyskusat preto lebo na slevensku sa nikde neda znacka MAC zohnat.
    lucinqa11@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Kamkoľvek! Rúže sú moja závislosť a hlavne tie ružové! :)

    lujza.h@centrum.sk

    ReplyDelete
  26. Ja vlastne ani nevim, asi bych je nosila zrovna kdyz bych na to mela naladu a kdyz bych se chtela libit, na nejakou specialni prilezitost mozna? :)

    Nikol.oi@seznam.cz

    ReplyDelete
  27. I would wear the Viva Glam Nikki lipstick and the lip liner in Lasting Sensation to the summer rock music festival. I would wear the lipstick in Innocence and the lipglass in Japanese Spring to a day at the beach.

    jslbrown_03 at yahoo dot com

    ReplyDelete
  28. Božeeee,to je nádhera!!..tak tu Viva Glam bych si vzala na poslední a nejtěžší zkoušku na konci června...bojím se jí jako čert kříže(furt jí šoupám a šoupám dál),takže bych si slíbila,že když na ní půjdu budu si ji moct "vzít na sebe" a doufala bych,že mě to přinutí tam jít a neposunout to na září :D a taky bych doufala, že se zkoušejícímu profesorovi budu více líbit :D
    terekad@centrum.cz

    ReplyDelete
  29. I would wear the first set while singing karaoke to help me look/sound like a rock star. I would wear the second set while running to get coffee for Saturday brunch with my boyfriend. rachel.c.bruch@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Nosila bych je na koncerty svojí punkrockové kapely, protože jsem tam jediný dívčí zástupce a tím pádem musím zářit!
    Navíc chci k autogramům rozdávat i polibky :)

    kwistyy@gmail.com

    ReplyDelete
  31. MAC hovorí za všetko ! Veď ktorá z nás by predsa nechcela byť HRDOU majiteľkou-nositeľkou tejto značky?! A k tomu ešte tie skvelé odtiene... :P :)
    paula.kulichova@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Nosila bych ji vždy a všude (i na rtech), a to je co říct, protože já rtěnku nosím asi tak jednou do roka.

    Martinka.mal@seznam.cz

    ReplyDelete
  33. Tu rudou rtěnku bych využila v nové práci, aby doladil můj vzhled "paní podnikatelky" :)
    Aneta.Nesvorna@email.cz

    ReplyDelete
  34. Na nejakú dámsku jazdu, lebo kto najviac ocení dokonalý žensky make-up. Predsa ženy, lebo vedia koľko to dá námahy. ;-)
    P.S.: ale deliť sa s nimi nebudem
    dgrechova@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Nosila bych ji kamkoli, ale třeba k babičce, říká že mám nosit rtěnku ale ne červenou a já mám jen červené:)
    Líbí se mi Hot Pink:)
    wr55@centrum.cz

    ReplyDelete
  36. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  37. Naprosto okouzlující barvy! Nosila bych je všude kam bych se pohla! Do města, na večerní brouzdání po nákupním centru, na večeři s přítelem, který miluje rtěnky :)

    majbary@seznam.cz

    ReplyDelete
  38. Zdravím tě,
    MAC, Innoncence, beware! vidím jako krásnou jemnou barvičku. Namalovala bych si ji ráno, lehce poprášila tvář pudrem a vyrazila do zahrad očichávat pivoňky, růže, kosatce ozdobené rosou a pak bych si rozbalila deku na piknik ve dvou...
    salvomontalbano@seznam.cz

    ReplyDelete
  39. Nosila by som ich na sebe všade. Do obchodov, na prechádzky, do kina, na večere. Veď sa predsa hodí všade, no nie? :) Milujem MAC kozmetiku. Rúž by mi zlepšil náladu každý deň :)

    latkova.s@gmail.com

    ReplyDelete
  40. No kde? Přece všude, předpokládám, že bych si jí od rána do večera musela nosit sebou v kabelce a kdykoliv by mi nakázala, tak bych si jí musela dát!Její dokonalosti a kouzelným slovíčkům, které by na mě používala bych neodolala a vzala si ji klidné i do postele...:*

    dejahalova@seznam.cz

    ReplyDelete
  41. Vzala bych si jí na koncert Rammstein a doufala, že si mě Till Lindeman všimne.

    cermi.m@email.cz

    ReplyDelete
  42. Hlavně když du s košem...
    vachova.tereza(at)seznam.cz

    ReplyDelete
  43. já bych jí nosila nahá ať vynikne :D.

    martinetoquee@seznam.cz

    ReplyDelete
  44. Po Viva glam toužím strááášně moc takže bych jí z pusy snad nesundala a chodila s ní i spát a od té doby by mě všichni nazývali "ta holka s růžovou pusou" :DD... a líbala bych s ní přítele,to by měl radost :D! A tou červenou tužkou bych si vybarvila celé rty a šla s ní na diskotéku!! Naďa, filei@seznam.cz

    ReplyDelete
  45. Vůbec bych se nebránila je nosit den co den a noc co noc. Rtěnku Viva glam bych nosila v tzv. Růžových dnech kdy mám dobrou náladu a navrch bych si vzala růžové brýle aby všechno vypadalo sladce růžově :D A odstín Innocence bych nosila ve dny kdy bych chtěla působit elengantně ale ne moc vyzývavě takže 222 dní v roce :D
    Gurecka1@seznam.cz

    ReplyDelete
  46. kedže rúže milujem nosila by som ho stále ( aspoň na začiatku ) a potom by sa mi tiez dost pacil v kombinacii s linkami ake nosila edie sedwick :))

    ReplyDelete
  47. O jemnom krémovom lila lesku snívam už dlho. Je vhodný na jarné či letné dni. Kľudne by som si ho dala na ranné zbieranie červených a sladkých jahodiek. Bála by som sa ich zjesť hneď, aby som si lesk náhodou nezotrela. Nude rúž je na všestranné nosenie. Nosila by som ho so sebou všade a stále pokiaľ by som ho úplne neminula. Viem si ho predstaviť na pláži, kde by mi ladil s pieskom, na podvečerné prechádzky so svojim milým, na ranné kafé s priateľkou ktorej by som sa s ním hneď pochválila ba na aj na zbieranie hríbov! :) Mám taký pocit, že keby som tieto dve veci vyhrala tak by som s nimi aj spala :D

    Môj e-mail je: Petra.b@azet.sk

    ReplyDelete
  48. Nosila bych je na zvláštní a výjimečné příležitosti - důležitá zkouška, večeře s přítelem nebo oslava narozenin. A nebo prostě jen tak, pro radost, kdykoliv budu mít při pohledu do zrcadla pocit, že tomu prostě něco chybí :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    ReplyDelete
  49. 18teho mi dajú dole strojček, a ja sa už neviem dočkať, ako si dám poriadny červený rúž po roku a pól odopierania, pretože tie moje železá nevyzerali s červeným rúžom dva krát pôvabne :D

    liveyourdailylife.blogspot.com

    bubi.schererova@gmail.com

    ReplyDelete
  50. oh tak to jsou fakt skvělé ceny! hlavně ten lesk vypadá naprosto božsky!
    nosila bych je pořád - teda střídavě...na procházku nebo na kávičku - no ale hlavně do hospody na turnaj v šipkách a na párty na tanec! ráda bych takové skvosty nosila třeba do postele ale to by mě můj milý nepochválil :D jo a taky na focení na blogísek páč bych byla nejvíc cool a in potom! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a sakra zapomněla jsem mail kdyby nááááhodou něco... takže - AliceAliceKnows@seznam.cz :)

      Delete
  51. Sháním nějakou výraznou rtěnku na vyřazování absolventů u nás na zámku, už mám dosti netradiční outfit a ta první rtěnka by tomu dodala "koule" :D. A pak bych jí nosila celý léto, protože k opálení musí vypadat skvěle! ♥

    heligrova@seznam.cz

    Naty

    ReplyDelete
  52. Jelikož jsem velkej blázen do rtěnek a lesků, byla bych schopná ho je nosit úplně všude:)
    Navíc, ty barvy jsou víc, než senzační

    mrs.luczynka@seznam.cz

    ReplyDelete
  53. prvu sadu by som nosila sem: http://primawan.info/wp-content/uploads/2012/05/beach-sunset-painting.jpg
    a druhu sadu zase sem: http://www.lakesuperiortheatre.com/images/garden.jpg
    preferujem vsak tajomnu zahradu. tam raz budem zit.

    deerohmydear@gmail.com

    ReplyDelete
  54. áá, první možnost bych nosila absolutně všude. Dokonce i sama doma, jen tak v teplákách a v mikině, protože díky ní bych vypadala báječně i tak :)
    therrix@centrum.cz

    ReplyDelete
  55. Tak tá prvá možnosť ma veľmi nadchla je to tmavšie, takže by som to zvolila na nejakú večernú párty alebo posedenie s kamarátmi. A tú jemnejšiu verziu, teda druhú by som zvolila asi na bežné nosenie. To je môj názor máš veľmi pekný blog a giveaway je bohovská ! tie rúže sú proste krásne! :)

    S pozdravom Martina.

    Môj email: martina500@post.sk

    ReplyDelete
  56. do postele;-)
    smahelova@centrum.cz

    ReplyDelete
  57. aj keď sa mi farbou pozdáva viac možnosť 2 - volím možnosť 1 - pretože lesky veľmi nemusím :) Všetko by som nosila jednoznačne na perách a určite každodenne, všade: takže škola, práca a spol, nebudem to radšej rozpisovať :D

    ... evegalova@gmail.com ..

    ReplyDelete
  58. kde? to je jednoduché... na krku muže. na jeho rtech. na límečku jeho košile. nebo klidně někde jinde.) a dostala by se tam "náhodou" z mých rtů.

    ty by byly totiž hot a pink. a takovým rtům nikdo neodolá.....

    roekids@gmail.com

    ReplyDelete
  59. Ahoj :) vybrala bych si možnost 1 a nosila bych ji všude, jsou to krásné barvy na tohle léto. Chci si ho pořádně užít..

    michaeela@gmail.com

    ReplyDelete
  60. Super! Kde? Tam, kam mě srdce mocně táhne...kde to je ukážu už brzy na fotkách. S nimi, nebo bez nich. Ale přiznávám, že s nimi, by to bylo ještě o trochu chutnější.)

    nishi@seznam.cz

    ReplyDelete
  61. tak , protože jsou to podle mě velmi hezké a jemné barvičky tak bych je nosila na nějaký lolita sarz :) , protože podle mě by akorát doplňovaly můj sweet lolita outfit :)(pro info co to je lolita kdyby tě to zajímalo :) http://harajuku-cz.blogspot.cz/2011/07/lolita.html)
    ve.posp@seznam.cz

    ReplyDelete
  62. No prvni sadu jednoznacne na rande! Oslnit vybraneho muze... a protoze vim, ze MAC vydrzi, ani bych se nemusela omezovat v piti :-D Drink ci 3? mdominika@hotmail.com

    ReplyDelete
  63. Mě zaujala sada druhá a nosila bych ji asi všude. Zdá se mi hodně neutrální a použitelná na každou příležitost! Ach, a užívala bych si to!
    acupfostyle@gmail.com

    ReplyDelete
  64. Nosila bych obě na mých fiktivních cestách po velkoměstech. A posílala s nimi polibky na dopisech z Londýna, Paříže, New Yorku, Tokia :)

    zuzana.rainkeova@gmail.com

    ReplyDelete
  65. Pro mě nejideálnější barvičky, nosila bych je celé léto. V mém případě sice povětšinou na horách v Itálii, ale co kdybych u Lago di Como potkala George Clooneyho :D

    veronika.dvorakova@yahoo.com

    ReplyDelete
  66. Já bych jí chtěla nosit ve své rtěnkové taštičce, kde by byla mezi dalšími krasavicemi. A když bych na ní zrovna měla náladu, prostě bych si ji vzala. Vždy nosím u sebe taštičku s cca 5-10 rtěnkami a střídám je klidně i během dne podle nálady. :)

    ancovicka@email.cz

    ReplyDelete
  67. Nemyslím si,že vyhrám,pretože nie som na nejaké zaujímavé písania komentárov,ale skúsiť to môžem.Nedá sa nezapojiť keď ide o také krásne ceny.Mac je značka,s ktorou sa na blogoch stretávam celkom často,ale osobne s ňou skúsenosti nemám,ale rada by som :) Tá druhá cena je naozaj dokonalá! Rúže nepoužívam,pretože si nemyslím že by mi pristali,ale ten v druhej cene je naozaj nádherný! Len neviem,či je krajší lesk alebo rúž,vybrala si skvelé ceny.Ak by som vyhrala,nosila by som ich na nejaké významnejšie udalosti,aby sa mi tak rýchlo nemíňali :D Napríklad na blížiacu sa svadbu,na ktorú idem.Tie odtiene sú skvelé!
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  68. Moc pěkné barvy! :)

    ReplyDelete
  69. Nejradši bych je nosila v Paříži, kam se chystám v létě, protože přidávájí na eleganci a perfektně se tam hodí.

    fashioninmysoul@gmail.com

    ReplyDelete
  70. Eeeej, jedna hezčí než druhá a MAC mám jen jednu rtěnku, hodila by se mi další! A protože jsem single, tak bych ji nosila neustále, dokud by o mě nějaký láskyhodný fešák nezavadil pohledem. I wish, haha.

    sandrita.kisic@gmail.com

    ReplyDelete
  71. Kam bych to mala nosiť? Prvé čo ma napadlo všade.
    Druhé čo ma napadlo niekam na niečo výnimočné.
    A po tretie ma nepadlo nič. Takže keď budem mať chuť tak ju budem nosiť aj na kraj sveta. Pokiaľ vyhrám.
    Inak cool giveaway.

    Nocotakcumis@azet.sk

    ReplyDelete
  72. Chtěla bych to vyhrát. Nikdy jsem od M.A.C nic neměla ani jsem M.A.C nikdy nedržela v ruce.
    Nosila bych ji všude, protože mít na sobě něco takového by bylo bezva. :))

    Ven_dulkaProch@centrum.cz

    ReplyDelete
  73. rtěnky?
    jednoznačně mezi muže v uniformách.
    jednou jako fatal girl, podruhé jako innocence girl.

    katerinarosca@seznam.cz

    ReplyDelete
  74. oo rúž, ja som ešte nikdy nemala žiadny žiadny! lebo mi zrazu veľmi omodrejú oči a zvýraznia sa mi črty a ak sa náhodou tento akt udeje tak prvým aj posledným svedkom je zrkadlo ale ako tak pozerám na ten hot pink tak mám silnú túžbu buď do ňho zahryznúť alebo vyraziť do ulíc a zanechávať stopy na všetkých lícach a perách !
    už nechcem byť viac rúžová virgin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. a môj mail je barb.babo@gmail.com od toľkého nadšenia som na to zabudla :-D

      Delete
  75. Rtěnku Innocence bych nosila (nejen) během horkých nocí v Barceloně. Snad by mi připomínala slova mých rodičů; "Mysli na slušné vychování".

    volfova.kr@seznam.cz

    ReplyDelete
  76. *Spanielsko. Madrid. Do tichej kaviarne nahle vstupi akasi zena. Nema viac ako 25 no dievcatko to uz nie je. Ma modre oci a plave vlasy, nic neobycajne v tychto dnoch. Na hlave ma okazaly klobuk a v ruke zviera akusi knizku. Je sama, no napriek tomu sa usmieva a veselo pozdravi kazdeho casnika. Z jej usmevu vyzaruje neuveritelne kuzlo, ma plne ruzove pery, ktore vyzeraju zdravo a chces sa do nich zahryznut. Ked to necakas tak jeden usmev venuje aj tebe. Akoby ta zasiahol blesk, pozries na ostatnych muzov a vies ze si myslia to iste ako ty. Kazdy je dokonale fascinovany jej nefalsovanou krasou ktoru spanielky v tomto meste urcite postradaju.*

    *Ceska republika. Praha. O rok na to sa ti to stane znovu. Zaujaty dnesnym metrom a subway sendwichom len nachvilu zdvihnes hlavu od novin aby si sa pozrel na cas a uvidis ju znovu. Stoji tam, s baretkou na hlave a usmieva sa. Na sebe ma broskynovo ruzovy kabat nad kolena a zelenu kabelku. Vyzera chutne, mozno trochu infantilne, no jej to pristane. Zase ma nadherne pery, vyzeraju tak prirodzene, nenutene, akoby sa sami ozivovali kazdou sekundou. Nahoda? alebo Osud? *

    Neviem presne preco som to napisala, ale takto nejako si muzi predstavuju dni, ked budem nosit jednu z moznych kombinacii (favoritka je no.1)

    anetamachova@gmail.com :)

    ReplyDelete
  77. Innocence, beware! Aje dokonala ne-mrtvolná nude farba, ktorá ma v sebe čaro. Je priam znakom jednoduchej dokonalosti :) Už cítim ako si s nenápadným rúžom len tak z radosti prechádzam po perách. Nosila by som ho na piatkovú jógu, na bahamskú pláž, do lietadla či bárs aj na okopávanie záhradky, awrr, asi ho milujem už ken z fotky :) a lesk by bol veľmi príjemným bonusom, ako čerešnička na torte :) Snáď by tak aj chutil :D
    Ann98@azet.sk

    ReplyDelete
  78. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  79. Innocence ! Je to dokonalosť sama o sebe. Po MAC produktoch túžim už celú večnosť , symbolizuje pre mňa kvalitu a práve rúž by som chcela vyskúšať. lenže tu sa k tomu ťažko dostať. Jedine v Anglicku som na produkty od tejto značky pozerala , ale nevedela som sa rozhonúť čo si vybrať. Premyslela som si to , na druhý deň sa vrátila presvedčená , že si kúpim rúž , ale bolo zatvorené. To bola moja osudová chyba v živote a celá nešťastná som nastúpila do lietadla.No a kde by som ho nosila ? So sebou všade ! Stal by sa mojím novým miláčikom a spoločníkom , pretože ja som na rúže trochu úchyl :D Samozrejme , že tento by sa dostal na čestné miesto a ostatné produkty by sa museli v kozmetickej taštičke posunúť , pretože by si to rozhodne zaslúžil. No ale bála by som sa dňa , keď by sa minul. Ale určite by som si uchovala jeho obal , aby som mohla spomínať ,aká si štedrá a akú super kozmetickú skúsenosť si mi umožnila. A cítila by som sa nepopísateľne šťastne , pretože by to bol klenot v mojej kozmetickej taštičke ! ( Som kozmetický maniak , čo už :D ) No a lesk ? To by som bola v siedmom nebi.

    Prepáč , musela som zmazať predošlý komentár , lebo od takého sústredenia a rozkecávania som zabudla na e-mail :D vyvsgi@gmail.com :))

    ReplyDelete
  80. Och mac ruž ten by som si dala asi na poličku a denne sa nanho pozerala a bala sa ho použivať že mi dôjde:D:D
    Ale čosi,určite by som si vedela predstaviť take líčenie: krasna čierna linka zakončená malym chvostikom,zvýraznene lícne kosti a ruž od macu!<3 pery by vyzera neodolatelne:D Môj frajer sa sťažuje ked mam ruž že mi nemože dať pusu a ja ho stále vyprovokujem že mu dam pusu na čelo:D:D a potom nahodí taky kyslý ksicht a stiera si ho dole:D:D tak nech ho mám čim novym provokovať nie?:D Sme holky tak mi pomož kedže mi moj od rimmel dochadza:D:)
    a čerešničkou na torte by bol k tomu ten lesk aby som mu to čelo aj poriadne polepila !:D potom sa tvári "urazene" a povie " frederika slub že to bolo poslednykrat" a ja sa začnem smiať:D:D
    Myslíš si , že naštvatie frajera nie je najlepší dovod prečo ho mať?:)
    a kedže idem teraz aj na svadbu v mam biele krajkované šaty tak take jemné pery s týmto ružom by sa hodili ;) Dosť kecí treba isť spať( 23.27) dobrú:)
    fredyqa@azet.sk
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.sk/ ( giveaway )

    ReplyDelete
  81. I would wear the VIVA GLAM NICK LIPSTICK with a pink skirt and a black t-shirt, like a Rock Star.
    For the beware lipstick I'd like to use it to go to school. I'd your my jeans with a white t-shirt.

    ReplyDelete
  82. ja mám veľmi rada takéto jemné odtiene ako je rúž a lesk v druhej cene
    ja by som ho používala každý deň aj na môj výnimočný deň moju stužkovú v októbri, šaty by k nemu ladili a bola by to taká čerešnička :)no myslím, že nech vyhrajú ktorékoľvek dve dievčatá budú veľmi šťastné a budú sa priam starať o tieto krásne kúsky
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete