Feb 1, 2013

B&W

Tak v prvom rade sa ospravedlňujem, že som tak dlho neprispela, dúfam, že sa moc nehneváte, vysoké pracovné nasazenie mi to nedovolilo. Môžete sa ale tešiť na fotenie s Prague Burlesque a na outifty z Plesu v opere a svadby Hanky, Lazy Eye. To všetko ma čaká v najbližších dňoch.
Čierna a biela, niekedy mi táto kombinácia farieb prišla nudná, dnes mi príde jedinečná k mojej farbe vlasov a k milovaným výrazným rúžom. Niekedy je aj moje zmýšlanie čierno biele, rozdeľujem veci na dobré a zlé a nechcem vidieť nič medzi, chýba mi dostatok nadhľadu a s odstupom času si hovorím, že som to snáď nemohla myslieť vážne. Dobrá správa je, že sa tieto intervaly výrazne skracujú.

| Zara coat and shoes, H&M bouse and leather skirt, earrings vintage and H&M |

14 comments:

  1. Úžasná jsi! Na fotky se moc těším:)

    ReplyDelete
  2. Taky přemýšlím černobíle a občas mi to dost vadi. Každopádně na oblečeni je to osvědčená klasika, která vypadá vždy dobře :)

    ReplyDelete
  3. oo super, nad tými topánkami som uvažovala aj ja :-)

    ReplyDelete
  4. ó! úžasné! do jaké zary chodíš? do zary chodím celkem často, ale nikdy jsem na takové skvosty nenarazila.

    těším se na další posty...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tieto posledne som kupila na Pankraci v Arkadach, ale normalne chodievam Na Prikopy, tie su ale momentalne zatvorene.. dakujem.0

      Delete
  5. Máš úžasné vlasy!Vypadá to skvěle.:)

    ReplyDelete
  6. jej! si davas dvoje nausnic? aj ja to niekedy robim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej:) niekedy cim viac, tym lepsie, ale trochu z toho bolia usi:D

      Delete
  7. tenhle outfit je skvely, krome toho miluju zrzave vlasy k cerno bilemu obleceni.

    ReplyDelete