Feb 22, 2013

Daily makeup routines

Jedna moja známa písala na FB, že zhruba sto rokov dozadu, bolo absolutne neakceptovateľné a riskatné nosiť makeup, jedine herečky a umelkyne si na to trúfli, keby vás ktosi videl nosiť rúž, okamžite by ste stratili reputáciu. Zvláštne ako sa doba mení, ja bez makeup nedokážem žiť, i keď si uvedomujem,čo je to prirodzená krása.
Tu je pár mojich denných rutín: makeup (Mac Moisture SPF 15), rozjasňovač na očné viečka od Macu, "líčka" a cez ne ešte občas aj rozjasnovač od Macu, na oči niekedy len trochu hnedej tušky, niekedy čiernu fixku (Mac Penultimate eye liner), špirálu momentálne od Guerlainu, rúž na obrázku Zen Rose od Macu a balzam na pery od Macu. A určite sa tešte na ich jarnú kolekciu, je viac o prirodzených odtieňoch, ale nájdete tam napríklad aj tento skvelý strieborný lak na nechty, ktorý ja rozhodne budem nosiť na nohách.



14 comments:

  1. a už len nájsť sponzora ktorý ma bude dotovať a ja si ich produkty budem môcť kupovať :D

    ReplyDelete
  2. Můj sen je vlastnit aspoň jednu věc od Macu, takže...<3 Na fotce vypadáš nádherně, líčení jsem viděla na Caře:)

    ReplyDelete
  3. Můj sen je vlastnit aspoň jednu věc od Macu, takže...<3 Na fotce vypadáš nádherně, líčení jsem viděla na Caře:)

    ReplyDelete
  4. Hrozně by mě zajímal ten rozjasňovač!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, ktory myslis? Na oci ci ten, co som pisala ze pouzivam na licka? Ocny pouzivam kazdy den, zjednoti mi skvele farbu viecka aj cast pod obocim a je matny, takze vypada prirodzene. Co sa tyka toho zlatohnedeho, mozno mam na to trochu svetlejsiu pokozku, ale chcela som ho vyskusat, a tak si ho davam na lica a ma v sebe aj miniaturne trblieky, vypada to jemne a luxusne, tiez si ho obcas dam na viecka... :) Oboje mozem vrelo doporucit!

      Delete
    2. Ahoj, ten větší nahoře, ten by se mi líbil <3 je fakt, že já jsem se s rozjasňovači zatím nenaučila pořádně pracovat a láká mě to čím dál tím víc. V poslední době se mi líbí všechno metalický a intenzivní, co se makeupu týče. No vlastně nejen makeup, takový metalický trenčkot Burberry by taky nebyl k zahození:)

      Delete
    3. :) urcite si nejaky zaobstaraj! je to skvela vec, ale k tvojej pleti urcite nieci svetlejsie, co v macu najdes vo viacerych variantach, tiez potrebujem aj nieco svetlejsie.) inak metalicky trenchcoat hovorim ano som na tom podobne:)

      Delete
  5. nádherný!strašně ti sluší tvá barva vlasů a celé sladění, prostě krásná jsi .).

    ReplyDelete
  6. Jé, to je nádhera. Nejradši bych do té fotky sáhla a všechno si vzala :D :D

    ReplyDelete
  7. Skvělá výbavička, moc ti to sluší :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    ReplyDelete
  8. krásne :) rada by som vyskúšala niečo od MAC

    ReplyDelete
  9. Krásne oči :)

    http://camomille-sign.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  10. pekny detail, to s tou spodnou linkou^^ :D

    ReplyDelete
  11. Veľmi pekné líčenie. Ja si deň bez makeupu už neviem ani predstaviť. Keď sa mi minule ráno podarilo zaspať do práce, radšej som šéfovi napísala, že prídem neskôr. Makeup proste musí byť!
    http://www.margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete