Oct 5, 2012

Designblok 2012: Art Talk Louis Vuitton a Zuzka Kubíčková

Štvrtok na Designbloku bol pre mňa v znamení art talku v LV a hlavne prehliadky Zuzky Kubíčkovej.I napriek tomu, že ma samotná kolekcia kabeliek a topánok LV neoslovila, oslovil ma život umelkyne, ktorá na kolekcií spolupracovala. Yayoi Kusama vo vrchole svojej tvorby vytvárala fotky, obrazy a inštalácie, ktoré minimálne stoja za zhliadnutie a na youtube sa dá nájsť tiež pár zaujímavých videí. Dokonca práve ona bola tou, ktorá dopomohla Andymu Warholovi na vrchol, keď ešte nebol známy.
Z prehliadky Zuzky Kubíčkovej vám z technických dôvodov nemôžem ukázať moje favority, ale už teraz sa môžete tešiť na post priamo z jej showroomu. Za seba len poviem, že jej kolekcia pret á porter bola pre mňa ako krásny sen, sama nechápem ako ju tak v rekordnom čase dokázala zvládnuť, každopádne opäť potvrdzuje, že cenu Czech Grand Design za módu si rozhodne zaslúži a mne len zostáva dúfať, že aj mne sa podarí si z tejto kolekcie niečo obstarať.
| I wore random dress, Topshop jacket and Anna Dello Russo for H&M boots |

1 comment:

  1. Oh ty boty!!! Jsou nejúžasnější!!
    A puntíky se mi u LV líbí, je to dost změna :)

    ReplyDelete