Oct 18, 2012

Zuzka Kubíčková lingerie

To, že som obdivovateľkou Zuzky Kubíčkovej ste si už mohli všimnúť tu aj tu. Nemohla som sa teda dočkať jej milého prijatia v showroome a dielni zároveň. Verejnosť jej novú kolekciu spodného prádla a nočných kompletov rozdelenú na haute couture (prehliadku ste mali možnosť vidieť na Prague Fashion Weekende, táto kolekcia obsahovala aj kabáty) a pret á porter (prehliadka na Designbloku) prijala rozpačito. Čo sa týka mňa, tak tlieskam. Už len fakt, že po minuloročnej kolekcií, ktorá bola tak nadšene prijatá a diametrálne odlišná, urobila kolekciu prádla, stojí za obdiv. Naviac nieje v tom taký nováčik. Túto tému spracovala už v rámci klauzúrnych prác na stáži v Paríži v roku 2005 (nahliadla som do nej na 6. fotke). A o to viac som bola očarená, keď som si jej nové modely sama mohla chytiť do ruky a vyskúšať. Zuzkin zmysel pre detail  a materiály sa vidí len málokde. Na fotkách nižšie som sa vám to snažila aspoň trochu priblížiť. Na posledných dvoch vidíte niektoré modely, ktoré ma uchvátili...predposledná vľavo je pyžamko, ktoré by som si neváhala vziať na večierok a na poslednej vpravo je model, ktorý dúfam bude k videniu na burlesknej show.

@ Terézia Bělčáková

9 comments: