Oct 4, 2012

Designblok 2012: expositions

Dnes sme spolu s Martinou prešli všetky multi výstavne priestory na Designbloku (Kafkův dům, Šporkovkský palác, Glam-Gallasův palác) a tu sú dizajnérske kúsky, ktoré ma zaujali najviac. Keď som si večer robila súhr, zistila som, že som obdivovala hlavne vane a kreslá rôzneho typu, asi už naozaj starnem... Pekné priestory plné tvorivých ľudí v kombinácií so skvelými drinkami a jedlom Ambiente, ma opäť usvedčili v tom,  že Praha sa uberá stále lepším smerom. Rozhodne neváhajte a navštívte aj tento ročník.

Studio Jespen
Agape Vieques
Erba
Brother & Duck
Stockist
Qubus
Gabriel Vach, Hana Vittková
Eva Pelechová
Lukáš Novák
Muset
Belka
Jakobsen
Maxim Velčovský a Martin Žampach
Expozícia Denisy Nové a Liběny Rochové, Qubus
Nádherné priestory Glam-Gallasůvho paláca a Rony Plesl
Mária Štraneková a Ligne Roset
and The very last collection
@me

1 comment: